klik iklan ini untuk sesuatu yang menakjubkan!

Thursday, June 16, 2011

New Album from Matluthfi



kredit: matluthfi90

Sumpah lawak giler mamat nie siott!
You all yang belum tengok video dia yang ini, mesti tengok! Especially Kpop fans!

Aku nak gelak je tengok lagu-lagu dalam album tu (FYI album tu just rekaan je tau..jangan ingat real pulak)
Tapi tak boleh gelak kuat-kuat coz dah tengah malam ni....

Aku first tengok dia dalam satu video for Mother's Day, tak sangka pulak aku rupanya dia seorang vlogger yang berjaya (kira famous la kan...)
Lepas ni nak subscribe and check out video-video dia yang lain. Mesti lawak punyalah!

Apa yang menarik perhatian aku dalam video ni ialah opening and closing music dia. Tahu tak lagu apa?
Purple Line from TVXQ!!! Mestilah aku happy bila my beloved's song ada dalam tu!

No comments: