klik iklan ini untuk sesuatu yang menakjubkan!

Sunday, February 20, 2011

Name Generator Generator

Saje-saje...aku terbelek name generator di internet. Cuba-cuba la men"generate" nama aku dalam beberapa bahasa dan ini hasilnya.

British
Margaret Salisbury
*wahhh....very-very English. Margaret you~ memang kelas la nama nie...rasa-rasa cam Kerabat di-Raja England pun ada, bangsawan ker....cehhh..mimpi je..

Korean
Shim Min Ra
*The name is very delicate, since aku tak ada korean name yang tetap...Maybe pasni aku boleh pakai nama ni. I like~
One thing..I have the same surname like someone...
Maybe this is my destiny to be...

Shim Changmin wife!!! 
haha...XD wait for me my future husband~
"Annyeonghaseyo. Shim Min Ra imnida.."

Japanese
Nakashima Michiyo
*Michiyo tu cute sangat kan?kan?
"Konnichiwa. Watashi onamaewa Nakashima Michiyo desu".

Mafia
Antonia Testarossa
*Perghh! dengar pun dah rasa cam ganazz jerr.....hehehe. Tapi...aku tak bercadang nak jadi mafia...=.=

Harry Potter - Witch
Katie
*Pendek betul....tapi "Katie" tak kedengaran seram untuk seorang witch

Chinese
Ran Feng Tian
*Memang ada dekat-dekat with my real name... pasni Chinese friends  aku boleh panggil aku Feng Tian la ye....ape ke lawak XD 

1 comment:

farahanis said...

nak try gak la.. hehe..