klik iklan ini untuk sesuatu yang menakjubkan!

Friday, July 22, 2011

Menu Lunch Jumaat

Salam Jumaat.
Sepanjang dua Jumaat ni (hari ini dan minggu lepas), aku asyik makan menu yang sama jer... di restoran yang sama : Restoran Imthiyaz
nasi, ayam goreng & kuah

What to do, Restoran Imthiyaz ni jer yang available time tengah hari Jumaat macam ni. 
Restoran lain semua tutup.
Even Fazlin (housemate aku) yang berkeras tak mahu lagi ke Imthiyaz terpaksa juga ke situ, 
aku tak tahu apa konflik minah ni dengan imthiyaz! 
Kuang!kuang!kuang! XD

Specialnya dekat sini is the ayam goreng berempah.
Terbaik bhai!! Lu caya la sama gua...
Sebab tu aku makan lauk sama!

Itulah sahajalah. Kisah makan tengah hari aku.
Ciao~

p/s: toilet dah siap! oh yeah! selamat datang kebebasan (dan berbakul-bakul baju yang harus dibasuh T.T)

No comments: