klik iklan ini untuk sesuatu yang menakjubkan!

Sunday, July 31, 2011

[Oishi desu!] Nasi Ayam Wira Sejati

Salam 12.53 pagi sekalian~
Pengumuman....aku nak buka segmen baru dalam blog ni. Segmen "Oishi desu!", diambil dari bahasa Jepun (perghh..semenjak kawan dengan Surizawa ni...Jepun saje!) yang bermaksud "Sedapnya!".
Basically, segmen ni mengenai makanan-makanan yang pernah aku makan, especially around seksyen 18. Kalau sedap, aku akan feature dalam blog ni. In short, it's a food review la...

Ok, first review is
Nasi Ayam Wira Sejati

recommended by my classmate, Chok. This afternoon aku dan housemate aku cuba this menu as our lunch.

RM4.00
Quite reasonable, actually Restoran Wira Sejati ialah antara tempat makan pilihan aku dan housemate aku coz harga makananya yang agak murah.
Nasi ayam ni memang sedap, I'm not saying it's the best in Malaysia or what, but its really good.
Try it!
Tak caya sedap?
tanya Fazlin...
p/s: INPRO dah tamat~
Penat giler (penat sorak and jerit for AUSMAT)
I'll make full report of INPRO, maybe tomorrow?

No comments: