klik iklan ini untuk sesuatu yang menakjubkan!

Monday, February 3, 2014

Azam 2014

Assalamualaikum.

Bulan lepas aku dengan pandainya berjaya menukar blog skin aku kepada sesuatu yang lain daripada yang lain. Comel I tell you! But, as a consequences blog template aku menjadi disaster and aku tak tahu lagi macam mana nak betulkan dia. Everything jadi double entry and suggestion yang aku dapat dari internet tak boleh pakai.

Ya Allah stressnya aku dengan blog ni, silap-silap aku boleh tak tidur malam tau duk memikir saja (yelah tak ada benda lain nak difikirkan).

Akhirnya aku buat blog baru and import every entry from the previous blog to this one. Aku dah malas dah nak cari solution lain. So what do you think about this one? I try my best to suit my liking (yelah my liking...takkan you'alls punya liking kan...nak buat hapa?!)
Maka, dengan tertubuhnya blog aku yang baru ni aku pun jadi bersemangat untuk tanam azam baru 2014 ni! Nope tak terlambat lagi....we're still in the early 2014 kan.
Of course every year we thought about improving ourselves. Better than yesterday, better than last week, better than last year! Aku tak terkecuali langsung.

2013 berlalu membawa mungkin sedikit sebanyak kenangan pahit dalam hidup aku, dan semestinya banyak kenangan manis. No we shouldn't forget. Perkara negatif kita jadikan pengajaran supaya pisang tak berbuah dua kali (biarlah rambutan saja yang berbuah banyak-banyak kali) dan perkara positif kita jadikan pemangkin untuk kita bergerak lebih laju dengan semangat yang lebih jitu! (kau nampak tak ayat aku tu. Fuhh!)

Usia makin meningkat dan aku sedar masih belum signifikan kewujudan aku dalam kalangan masyarakat. Ilmu belum cukup, kematangan masih membangun dan pengalaman masih belum habis dikutip. Saban hari aku menadah tangan memohon pada yang Esa agar diberikan kekuatan semangat menempuh kehidupan, dan aku yakin Allah tidak akan menyia-nyiakan hamba-Nya. 2014, semoga aku melangkah lagi satu anak tangga, atau mungkin melompat beberapa. Amin.

p/s: klik iklan dekat atas for me please? sekali je..tak rugi pun. thank you.

No comments: