klik iklan ini untuk sesuatu yang menakjubkan!

Tuesday, February 22, 2011

Kekejaman Manusia : Sup Bayi Manusia

Terkejut baca tajuk post tuh?



Memang patut korang terkejut... 
Inilah antara bukti-bukti betapa manusia kat abad 21 ni dah hilang ciri-ciri kemanusiaan (dah tak layak panggil manusia dah..panggil BINATANG je!!!) huuuu....sabar..sabar..


Maybe sesetengah kita dah pernah dengar kisah-kisah camnie... Sebenarnya, aku pun pernah dengar (pernah dengar "Sup Janin" la...sama ke?)
Tapi tak pernah ku melihat gambar bukti....
So.... bila nampak je ni...Istighfar tak putus-putus aku...NGERI..
Aku yang tengok je rasa macam tak tertanggung dosa, apatah lagi orang yang buat perkara-perkara terkutuk camnie. Dilaknat Allah la mereka-mereka itu!
Macam dah takde benda lain nak makan...Oii! Korang nak makan sup GAJAH sekalipun lagi terhormat dari makan benda camni


So? You all ada bran nak tengok? Kalau dah confirm you all takkan kena heart attack atau nausea melampau...silakanlah..


>>Bayi Manusia dijadikan Sup makanan...ada bran tengok kerw!!!<<


Bagi kes-kes buang bayi yang dah naik menyampah aku baca kat paper..
Takde bezanya ngan ni...
Dibuat sup / dicampak ke sungai / tong sampah / dibakar  apa beza???? Semuanya dosa terkutuk membunuh bayi yang tak berdosa!
Sama-sama la kita jadikan iktibar.

1 comment:

Syakwaz aiMZHesh said...

aku x ske sup nie,.,even dorang msk kari skali pOn.,:p
anyway.,dorang yg msk tu bangsa aper?