klik iklan ini untuk sesuatu yang menakjubkan!

Wednesday, August 25, 2010

Sudden outburst in the morning

Pagi ni..memang aku pun terkejut jugak arr dengan diri aku sendiri...

Macam biasa sebagai ketua pengawas yang paling bertanggungjawab dan berdedikasi di abad ini (semua ni fakta mengikut kamus dewan hidup aku haha XD) aku take care perhimpunan pagi macam biasa, panggil siapa MC untuk hari tu, tetapkan bila nak nyanyi lagu Negaraku, nak suruh pelajar2 beratur..

Tapi pagi ni... taktaulah...
MC bertugas dah panggil pelajar suruh beratur ikut kelas masing2. Tapi budak2 nie..buat selamba badak diorang jer...pekakkan telinga. (bukan selamba badak lagi, dah selamba GAJAH dah nie!)

Aku plak dah geram....terus aku grab mic, apelagi aku mengamuk la awal2 pagi tu! dengan cikgu kat sebelah aku (alah..cikgu Midah jer pun, aku bet dia pun xkan bleh control pelajar,,cyelah..)

nampak la jugak muka2 tak puas hati aku marah2 diorg...
Tapi, ADA AKU KESAH!!!
yang korang tak dengar arahan buat selamba dek jer spe sruh...hari2 cmnie bleh tension aku dibuatnya tau tak!

Tapi maybe tu last aku buat kot cmtu kot...pas jer aku mengamuk tuh..ada gak 2-3 org cikgu tegur..."awak ke yg mengamuk awal2 pagi tadi?" aku rse diorg tak kisah sangat coz dah tahu sangat dah perangai budak2 yg degil yg amat nie....tapi malu jugak wohh..

Pasni kne sabar skit...bulan puasa kne banyak sabar ye tak??

p/s : akhir bulan nie nak bersara...lega skit....takdelah banyak sangat beban lagi.

No comments: