klik iklan ini untuk sesuatu yang menakjubkan!

Sunday, October 24, 2010

I'm not in a good condition + hectic life!

Haven't talk bout my life for quite a while right....
Well...the countdown for SPM start already (Hey girl it suppose to start since last 3 MONTH! or 6 MONTH!)
Ok..ok...tapi biasalah kita human...last2 minute baru nak SEDAR DIRI kan?? It good Aku sedar diri sebulan sebelum, kalau seminggu sebelum or sehari sebelum...tak ke parah tu.. (I'm a good SPM candidates okay....)

These past few days I've been extremely busy.....tuition classes are everyday, kat sekolah ada pecutan SPM.
Seriously..bukannya aku tak setuju dengan pecutan tuhh.....but it makes me jadi takde masa untuk buat revision tau.
Kerja from tuition bertan-tan banyaknya....tak masuk the syllibus yang sedang diajar and Add Math revision question..

Aku ingat, kat sekolah can relax a bit....siapkan revision Add Math..study.... tapi ada pecutan pulak....
Skip school?? not a good IDEA. Cikgu2 tu dah jadi cam Along plak main ugut2....nak cakap salah... takleh, nak cakap betul...kita plak terasa annoyed by that.

HECTIC LIFE! 
maybe sebab terlalu busy, lack of rest and sleep, constantly skip lunch...aku jadi camnie nie...T__T

Tengah DEMAM sekarang nie... (eh?eh? demam pun kau boleh blogging ekk???)
Bukan demam teruk sampai tak boleh bangun....
just light fever jerr.... backache sampai sekarang (seriously aku taktau kenapa..) , pening kepala last Friday (maybe coz tak cukup tidur and of my sensitive self to heat and rain =_=)
My shoulder felt stiff, lose my appetite to eat (not completely lose, but me...feel malas nak MAKAN? thats a big problem there!) and my upper body felt warm but my feet felt cold...
Minyak cap kapak is my close buddy now...I need it to be able to sleep and feel comfortable
How pathetic~~~

completely uncomfortable and I have no mood to STUDY!

I DON'T LIKE THIS CONDITION.
Please let me be healthy and happy again so that I can finish my revision~~~

No comments: