klik iklan ini untuk sesuatu yang menakjubkan!

Saturday, October 2, 2010

The result of my lil brothers quarreling, a 32 inch LCD.

Since last week that I remembered, dua orang adik-adik aku asyik bergaduh pasal TV, yang sorang nak tengok sinetron... yang sorang nak tengok kartun, yang sorang nak tengok Siti Kelembai... yang sorang lagi nak tengok Power Rangers.

Berebutlah dua-dua tuhh.... yang pasti, yang besar sikit tu akan mengalah sebab yang kecik tu akan meraung dan menangis....
Mulalah complaint sana sini..."awat tak beli TV baru jer?"....since ada 3 TV kat rumah tuh, tapi 2 daripadanya dah ROSAK.
Whats the use simpan TV rosak anyway??

So...semalam dengan jayanya....my parents bought a new 32inch LCD.
Balik2 jer dari jamuan raya kat sekolah semalam...tertanya-tanyalah aku kemana diorang pergi...rupanya pegi beli TV. Pshh..

Hmmmm....what a life..... adik-adik aku bergaduh punya pasal...parents aku belikan TV supaya tak gaduh.
Sayangnya parents aku kat anak diorang ekk...

Anyway my lovely mama and ayah.... since you bought new TV for those brats, AND thats! even not really necessary....
So, when are you gonna buy my handphone or my camera that I asked since.....(lets count..emmm..) 6 MONTH AGO!!!!
You're so unfair! I'm tired waiting and waiting here..since I'm a nice daughter...I don't say anything till now..
Let see how longer I can wait... (before I burst out worse)
erghh!!

No comments: