klik iklan ini untuk sesuatu yang menakjubkan!

Sunday, October 28, 2012

Menjelang South Australian Certificate of Education (SACE)



Bismillahirrahmanirrahim

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Aku mulakan perjuanganku di medan SACE, menghadapi kertas peperiksaan pertama pada hari esok, ESLS

Ya Allah, aku mohon bantuan dan keberkatan-Mu
Berikanlah ketenangan dan kelapangan hati
Permudahkanlah urusanku
Kurniakanlah kesihatan yang terbaik bagiku

Bantulah hamba-Mu ini mencapai ATAR 85.00 untuk aku lepas 'cut-off point' sponsorku
Bantulah aku membawa pengkhabaran gembira buat semua

Hanya Engkau yang Maha Mengetahui segala yang terbaik buat diriku, maka sekiranya pass exam SACE dan fly ke OZ itu ialah perkara yang baik buat diriku, maka kau jadikanlah ianya nyata.

Amin

To all dearest Ausmatians. lets ACE the SACE!

p/s: Terima kasih buat mereka-mereka yang menghantar "good luck" messages
Alan. Dayah, Kak Ros, Eyrian, fellow Ausmatians dan kakak-kakak senior OZ.
Alan- thank you for attempt nak jeleskan aku dengan midsem break dia
Dayah - sayang kau ketat2! 
Kak Ros - kau selalu ada disisi saat aku sangat perlukannya, tukang brainwash paling effective

Kesian kat Ayang yang jatuh sakit sorang-sorang kat Mesir. Moga kau tabah wahai sahabat.

No comments: