klik iklan ini untuk sesuatu yang menakjubkan!

Saturday, May 14, 2011

JPA, result dah keluar

ya..memang la aku tak apply untuk JPA (aku apply MARA)
Tapi, kira lebih kurang jer... so terasa la jugak kan.


So, dengar-dengar result untuk PILN under JPA dah keluar semalam (or hari ni?)
Ramai classmates chinese and indian aku apply for it, luckily!! ada jugak yang dapat...
(dah memang rezeki depa kan...)


So congrats la pada mana-mana yang bakal fly oversea to further your study, you deserve it after all your effort you've done so far...
For those yang kurang bernasib baik, jangan sedih-sedih, jangan frust-frust. Mungkin ada yang lebih baik untuk kita di tempat lain or maybe our chance tu akan datang next time.
(Sebenarnya ini juga satu peringatan untuk aku bila result for MARA keluar nanti, jangan aku frust menonggeng sudah)


Lepas JPA, MARA pasti akan menyusul kan?
Aku memang berdebar sangat menanti keputusan permohonan aku. Walaupun aku dah dapat asasi UIA, tapi aku sangat-sangat mengharap permohonan MARA tu.


Honestly, asasi UIA tu macam nak tak nak jer aku pergi....sebab aku tak nak ambik matrikulasi, kena la aku terima UIA (kalau tak 
nak terima, pergi mana lagi??)
Aku pasti kecewa tahap gaban dan frust tertonggeng-tonggeng la kalau betul-betul tak dapat MARA.


Ya ALLAH, permudahkan la rezeki hambamu ini...

No comments: