klik iklan ini untuk sesuatu yang menakjubkan!

Sunday, April 24, 2011

Debaran interview

Assalamualaikum....


Hah! seperti yang aku dah canang satu Malaya, esok aku ada interview untuk Biasiswa MARA (PILN).
Memang aku amat berharap untuk dapatkan peluang ni because this the only chance untuk aku fly ke oversea to further my study.


Aku apply course Bioteknologi. Actually ada sedikit argument, confuse dan sebagainyalah dalam pemilihan course ni masa apply. Tapi, bila aku research punya research....course Bio-tech ni takdelah teruk mana..interesting sebenarnya!
'Eleh....betul ke?' 
Insyaallah....se-tidak-suka mana pun aku kat science stream (tak suka sikit jer...) aku kena tetapkan hati untuk suka coz as my mom said "Biar belajar susah asalkan cari duit senang".


Sudah aku siapkan segala, dokumen sokongan, resume, sijil-sijil...
Just right now..aku kena buat lebih banyak research dan bahan bacaan.
Thanks to Cikgu Akmaliah, merangkap best friend mama aku and part of our family (ada la bau-bau bacang) coz banyak tolong aku.
Aku dah buat practice jawab soalan with my mom and Cik Kamal. Harap-harap aku boleh buat and give the best answer...


Hwaiting!!
yeah honey! cheer for me!



a/n: rasa sedih coz my friend Frankie, Kenzo and Ayunk yang apply biasiswa ni tak diterima....


a/n2: nak dengar citer interview? tunggulah esok...aku akan citer semuanyer~

No comments: