klik iklan ini untuk sesuatu yang menakjubkan!

Friday, December 7, 2012

27th Golden Disk Award in Malaysia

Assalamualaikum.

Aku melayan Buletin Utama TV3 jam 8.00pm tadi sambil tolong mama menulis markah kertas SPM Bahasa Malaysia.
Towards the end, keluarlah berita pasal Golden Disk Award (GDA) yang akan diadakan di Malaysia bulan Januari ni.

Hah? Apa tu GDA?
GDA is one of the big yearly event untuk industri muzik di Korea, kiranya kalau kat Malaysia ni...macam Anugerah Industri Muzik (AIM) la rasa-rasanya...

As one of Kpop fan, of course la rasa excited tu menjalar ke seluruh urat saraf!
Lebih-lebih lagi when in the news, they announce that F1 Circuit in Sepang is one of the possible venue.
15 minutes away by car from my house and over 20 Kpop artists dijangka akan hadir, you can't even imagine my feeling!
Such a waste if I can't attend such an event yang selama ni aku boleh tengok through TV or youtube sahaja kan?

The venue pun not yet confirmed, I heard they might consider stadium Bukit Jalil or Genting as well..
The news reported that it will be held on 15 to 16 January 2013

somehow.... money issue is a big problem here

entry ticket start from RM688 and RM999 (entry for 2 days)

Aigoo...Aigoo.... *garu kepala*
mana aku nak cekau duit banyak tu Cik Timah oii!
Bagi yang mampu itu mungkin tiada isu di situ, tapi bagi aku yang tak berharta ni... masalah BESAR di situ!

Lagi-lagi bila depa dok sembang yang ada kemungkinan yang agak besaq juga la bahawasanya TVXQ akan attend event tu

TVXQ woi! TVXQ!!
cinta hati aku for almost 6 years!

Memang merana jiwalah aku kali ni lagi, sama kes tahun 2010 dulu bila JYJ buat showcase in Bukit Jalil and I can't attend coz it's very near to SPM that time...
even terlepas peluang nak sambut Jaejoong, Yoochun & Junsu oppa arrival in KLIA coz I have tuition on that very day.

I want to meet Yunho oppa and Changmin sama~~

Onegai  ~ ~      T^T

pilunya hati...

picture credit: frapbois tistory & google

No comments: